3 godine kasnije, nakon projekata za drugi najveći telekom u Saudijskoj Arabiji te službenih stranice burze SA, pokušati ćemo demistificirati ključne lekcije i iskustva vezane uz vođenje projekta na tri kontinenta, sa 5 partnera, dvije uprave, različitim kulturama i poslovnim pozadinama. Što vrijedi znati o ovom tržištu i načinu rada na istom, u kratkom predavanju prenijeti će vam kreativni direktor i voditelj projekata u Nivasu, Gjuro Korać.

Gjuro Korać je suosnivač i kreativni direktor tvrtke Nivas, jedne od najstarijih i najpoznatijih digitalnih agencija u regiji jugoistočne Europe. Tijekom posljednjih 15 godina radio je na mnogim od najvećih regionalnih projekata u izdavaštvu, telekomunikacijama, turizmu i glazbi, surađujući s najvećim regionalnim i lokalnim klijentima (Hanza Media, Styria ag, mtv, Deutsche Telecom, Podravka, Agrokor). Aktivni je sudionik brojnih stručnih tijela, u sklopu kojih pomaže pri oblikovanju novih akademskih disciplina, poput dizajna digitalnih interakcija, te razvoju digitalnog biznisa u Hrvatskoj i regiji. U Nivasu i dalje usmjerava svoju energiju prema razvoju strateških projekata, Usabillity i ux savjetovanju, a s ciljem postizanja konkretnih poslovnih ciljeva u širokom rasponu industrija. Kad ne radi na komercijalnim projektima, možete ga uhvatiti kako predaje ili razgovara o temama od dizajna, upotrebljivosti do digitalne industrije i trendova.