Portfelj iznimno kreativnih i uspješnih projekata agencije Bruketa Žinić OM je impresivan! Agencija uspješno riješava komunikacijske izazove sa izvrsnim timom i koristeći vlastite standarde pokretanja i realizacije takvih projekata.

Ivan Tanić, jedan od stratega agencije, prezentirati će kako se upravlja marketinškim projektima kroz primjer kampanje „Razveseli mamu i vrati se doma”.

Ova integrirana marketinška kampanja promovirala je inovativan Adrisov program zapošljavanja mladih Budućnost u Adrisu. Kako je kampanja kretala u vrijeme pred ukidanje radnih viza za hrvatske građane u Njemačkoj, agencija i oglašivač odlučili su se nadovezati na velik interes javnosti za aktualnu temu odljeva mozgova. Kampanja je zato krenula u zračnim lukama u inozemstvu gdje mladi iz Hrvatske najčešće slijeću, a gdje su postavljeni billboardi s porukom Razveseli mamu i vrati se doma. Priča o billboardima ubrzo se našla na televiziji, kao i u drugim klasičnim i društvenim medijima. Podržavali su ju digitalni i vanjski oglasi koji su vodili na mikrostranicu s prijavnom na natječaj buducnostuadrisu.hr. Kampanju Razveseli mamu i vrati se doma agencija Bruketa Žinić OM je realizirala u suradnji s agencijama Millenium promocija i Madison consulting za Adris grupu.

Ivan Tanić strateški je planer u agenciji Bruketa Žinić OM. Radio je na projektima za Adris, Zagrebačku banku, Croatia osiguranje, Tele2, Karlovačko, Rimac automobile, Coca-Colu i druge. Magistrirao je marketing pri Bournemouth University Media Schoolu.

Agencija Bruketa Žinić OM rješava komunikacijske izazove oglašivača koristeći se svim dostupnim alatima tržišnih komunikacija. Druga je najučinkovitija neovisna reklamna agencija na svijetu (Effie, Cannes, 2012.); „International Small Agency of the Year” (Advertising Age, Portland, 2013.); jedna od vodećih svjetskih neovisnih agencija (Campaign, London, 2014.); među 200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu (Lürzer's Archive, Beč, 2015.).