Uspjeh projekta se ne postiže slučajno, već je posljedica dobrog planiranja i upravljanja!

Ove godine tema konferencije je „Uspješni bez upravljanja projektom – pa je li to moguće?“, gdje želimo pokazati da se uspjeh projekta ne postiže slučajno, već je posljedica dobrog planiranja i upravljanja.

Konferencija se održava dva dana u Hotelu Aristos, Zagreb:

  1. Pretkonferencijski dan, ponedjeljak 10. studenog 2014. na temu:
    "Tajne uspješno vođenja timova i utjecajne komunikacije"
    Bruno Buljubašić

     
  2. Konferencijski dan, utorak 11. studenog 2014.:
    Predavanja će održati:
    1. Prof. dr. sc. Milivoj Jovančević
    2. Ratko Mutavdžić
    3. Goran Gusak
    4. Pavao Josić
    5. Dorotea Kozarić
    6. Bruno Buljubašić

Certificirani voditelji projekata mogu sudjelovanje prijaviti za dobivanje PDU bodova. Za pretkonferencijski dan dobiva se 7 PDU bodova, a za konferenciju ovisno o prisustvu na predavanjima do 7 PDU bodova znači ukupno 14 PDU bodova.

Sponzori

Pokrovitelj

Kotizacija

  1. 1.250 kn + PDV
  2. 1.000 kn + PDV za članove PMI Hrvatska
  3. Doplata za pretkonferencijski dan je 500 kn + PDV. Nije moguće platiti samo pretkonferencijski dan.

Registracija na konferenciju Online putem sustava Entrio:

Pridruženi dokumenti

Upute za korištenje promo kôdova

Kako bi ostvarili popust na kotizaciju kojeg smo osigurali za članove Udruge, prilikom registracije na Entrio portalu koristite jedan od dva promo kôda koje ste dobili u e-mail poruci:

  1. za sudjelovanje samo na konferenciji (Normal paket)
  2. za sudjelovanje na oba dana – pretkonferencijskom i konferencijskom (Exclusive paket)

U oba slučaja se kôd može iskoristiti najviše jednom po kupnji, dakle ako netko hoće kupiti više ulaznica sa ovim kodom morati će ponoviti kupnju za svaku osobu posebno.

Upute za kupovinu preko predračuna

Ako ne želite ili ne možete koristiti plaćanje tvrtkinom kreditnom karticom, na stranicama za prijavu odaberete broj polaznika, kliknete na KUPI ULAZNICE i na sljedećoj stranici odaberete sredstvo plaćanja “Bankovna uplata” (a ne “Kartica”) te odaberete „Račun na ime tvrtke (R1)“.

Potom popunite podatke za račun i dodatne informacije (ime, prezime, e-mail, telefon, poziciju u tvrtki i naziv tvrtke) za svakog polaznika.

Na e-mail osobe koja je prijavljena na Entrio sustav i koja je popunjavala gore spomenute podatke doći će ponuda/predračun, a po plaćanju će sudionici na svoje e-mail adrese dobiti ulaznice.

PMI forum ove godine pruža novi servis za povezivanje među posjetiteljima konferencije - Connect360, servis za nove poslovne kontakte i suradnju na konferencijama. Povežite se s novim partnerima, dijelite znanja, iskustva, ideje i informacije!

Zahvaljujemo Vam unaprijed i vidimo se na konferenciji!

Registrirajte se!