Upravljanje proizvodima i uslugama danas je izazovnije nego ikad jer se tržište ubrzano mijenja pod utjecajem novih tehnologija i sve zahtjevnijih korisnika. Ova jedinstvena edukacija obrađuje agilni pristup razvoja i upravljanja proizvodima. Radionica kombinira najbolje alate globalnih pružatelja standarda PMI, AIPMM i Scrum Alliance, a koji služe za inovativno razmišljanje i učinkovito upravljanje i razvoj.

Nositelji PMI certifikata mogu realizirati 12 PDU bodova.

 

Kome je seminar namijenjen?

  • Voditeljima projekata i članovima projektnih timova koji isporučuju proizvode i usluge
  • Vlasnicima proizvoda koji žele povećati profitabilnost i prihod portfelja
  • Svim sudionicima u procesima razvoja ili upravljanja proizvoda
  • Organizacijama svih profila i djelatnosti koje isporučuju proizvode i usluge i žele poboljšati učinkovitost trenutnih procesa
  • Pojedincima koji ulažu u razvoj vještina i stjecanje novih znanja

 

Zašto sudjelovati?

  • Upoznat ćete cijeli proces razvoja proizvoda, od idejnog rješenja do plasiranja u produkciju
  • Bolje će te razumjeti klijente i važnost usklađivanja proizvoda s njihovim potrebama
  • Upoznat će te najbolje alate globalnih pružatelja standarda PMI, AIPMM i Scrum Alliance
  • Naučit će te kako postaviti projektni zadatak i uspješno upravljati projektom
  • Naučit će te kako uspostaviti učinkovit proces upravljanja proizvodima
  • Naučit će te kako usklađivati produktni portfolio sa strategijom tvrtke
  • Unaprijedit ćete profesionalne vještine i steći nova znanja
  • Ostvarenje 12 PDU bodova za PMI certifikate

 

Metodologija edukacije: intezivan program u trajanju dva dana:

 

Sadržaj edukacije

Upoznavanje s vodećim tehnikama, procesima i standardima s područja produktnog i projektnog menadžmenta:

- Market strategy document

- PMI scope management

- PMI project charter

- Analiza konkurencije

- Kvalitativne i kvantitativne metode istraživanja

- Net promotor score (NPS)

- Design thinking

- Lean product

 

- SCAMPER tehnika

- CANVAS business plan

- PMI: cost & risk management

- PMI WBS tehnika

- PMI Waterfall project management

- Agilna tehnika: Scrum

- Disruptive business model

 

 

Moderator

Marina Pupić-Bakrač, posjeduje preko 15 godina iskustva u poslovima razvoja i strategije proizvoda te poslovima istraživanja tržišta u financijskoj industriji. Vodila je brojne projekte razvoja proizvoda, razvoja operativnih sustava te optimizacije i digitalizacije poslovnih procesa. Član je izvršnog odbora PMI Croatia i dugogodišnji direktor konferencije PMI Forum. Danas savjetuje tvrtke iz različitih branši na područjima projektnog i produktnog menadžmenta. Javni profil dostupan na: www.linkedin.com.

Uz višegodišnje iskustvo posjeduje i stručne certifikate:

  • Agile Certified Product Manager and Product Owner (ACPMPO®) by Association of International Product Marketing & Management (AIPMM) https://aipmm.com/
  • Project Management Professional (PMP)® by Project Management Institution https://www.pmi.org/
  • Certified Scrum Master® (CSM®) by Scrum Alliance® scrumalliance.org

Na edukaciji će sudjelovati i gost predavač s vlastitim primjerom uspješnog razvoja proizvoda.

 

Otvorene prijave

Trenutno dostupni termini održavanja:   

25 i 26. travnja 2019. od 9-17 sati   -> Prijava na Linku!

6 i 7. svibnja 2019. od 9-17 sati     -> Prijava na Linku!

16 i  17. svibnja 2019. od 9-17 sati   -> Prijava na Linku!

 

Cijena iznosi 3.900 KN + PDV po osobi. U cijenu su osim edukacije uključeni radni materijali, ručak, kava za vrijeme stanke.

Popusti: 5% na grupne prijave 3 i više polaznika iz iste organizacije i 10% za PMI članove.

Organizator:                     Marina Pupić-Bakrač

Lokacija održavanja:       Plaza Event Centar, Slavonska avenija 6, 10 000 Zagreb

Partner u organizaciji:     Mozaik Grupa d.o.o.