Drage kolegice i kolege,

Na PMI mjesečnom online okupljanju, održanom 30.09.2021.g., prisustvovalo je više od 40 sudionika iz 7 različitih gospodarskih grana (graditeljstvo, ICT, telekomunikacije, bankarstvo, javna uprava, prijevoz, savjetovanje).

U uvodnom dijelu okupljanja, voditeljica PMI Hrvatska - Vesna Hitrec te voditeljica ogranka Zagreb - Sanja Georgina Stropnik uputile su riječ dobrodošlice prisutnima. Podsjetile su na održavanje dva važna PMI eventa – PMI Dayz koji počinju 1.10. te PMI forum koji će se održati u studenome.

Zatim je Vedrana Tonković (CX Centar) održala prezentaciju “Gdje je nestao klijent?”, kojom je objasnila razliku između pojmova “customer experience“ i “user experience“, evoluciju, strukturu i okvire customer experience-a te kako izgleda customer journey. Dala je primjer kako se customer experience može primijeniti u projektnom menadžmentu, i to kao cijela kompanijska strategija gdje je klijent jedan od stakeholdera ili pak kao dio kompanijske strategije u poslovanju servisne organizacije.

Nakon toga je Marijan Sever (CODEL d.o.o.) održao predavanje o implementaciji Industrije 4.0. Objasnio je razliku između industrije 3.0 i 4.0., naveo sve potrebne vertikalne i horizontalne integracije prilikom implementacije Industrije 4.0, predstavio najveće tehničke i socijalne izazove koji se pojavljuju prilikom projekta implementacije te naveo prihvaćanje, planiranje i djelovanje kao 3 glavna, sljedna koraka (i izazova za project managera) prilikom svake uspješne implementacije i tranzicije poduzeća u digitalizaciju.

Najavljeno je i sljedeće mjesečno okupljanje koje će se održati u listopadu.

Sve prezentirane materijale s PMI mjesečnih okupljanja možete pogledati u području članova.

Vaš PMI Hrvatska!