Mjesečno okupljanje 30.09.2021.
Poštovane kolegice i kolege,
nakon kratke ljetne stanke, pozivamo vas na jesensko PMI mjesečno okupljanje koje će se održati 30.09.2021.g.
Nakon uvodne riječi Vesne Hitrec, predsjednice PMI Hrvatska i Sanje Georgine Stropnik, predsjednice zagrebačkog ogranka, uslijedit će zanimljiva prezentacija Vedrane Tonković, poslovne kozultantice i osnivačice CX Centra, s bogatim korporacijskim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, menadžmenta, marketinga, product developmenta i komunikacija. Dat će odgovor na pitanja zašto je customer experience sve više prisutan u businessu, kako pomaže u postizanju izvrsnih PM rezultata te kako razviti 'customer centric' project management.
Nakon toga će Marijan Sever, direktor tvrtki Codel i Codel Solutions, koje se bave razvojem i implementacijom programskih rješenja za proizvodne pogone, modernizacijom strojeva te konzaltingom u području digitalne transformacije, podijeliti iskustva i najbolje prakse s projekta implementacije novog IR 4.0 sustava. Radi se o optimizaciji opskrbnog lanca za jedan veliki multinacionalni lanac, tj. njegovu podružnicu u Velikoj Britaniji. Osim što ima dugogodišnje i vrlo bogato iskustvo u navedenim područjima, tvrtka Codel je dobitnik nagrade za najbolju implementaciju sustava razine Industrije 4.0.
Datum i vrijeme: 30.09.2021., 18:00 - 19:30 h
Lokacija: online
RASPORED | |||
|
18:00 - 18:10 h Vesna Hitrec i Sanja Georgina Stropnik: uvodna riječ |
||
![]() |
18:10 - 18:40 h Vedrana Tonković: “Gdje je nestao klijent - uloga customer expereince-a u project managementu” |
||
![]() |
18:40 - 19:15 h Marijan Sever: “IR 4.0” |
||
![]() |
19:15 - 19:30 h Diskusija |
Molimo vas da se registrirate na sljedećoj poveznici:
Registrirajte se! |
PMI Hrvatska